arcymedia.pl

Case
study

Robimy wszelkie kampanie. Od sportu w tramwaju po spot w samolocie.
Ziemia-powietrze. W metrze też. Czyli ziemia i pod ziemią.
Różnorodność form i nasze szerokie zasięgi dotarcia czynią z nas czynnych w zawodzie i uczynnych Gości. Czynimy honory. Robimy zaczyn pod kampanie. Zaczynamy – ze względów oczywistych nazw nie podamy ( tajemnica firmowa ! ) !

1. Reklama kinowa nowego modelu telefonu.

Target:
osoby w wieku 15-35, bez podziału na płeć.

Preferowana długość spotów:
od 0.30 min do 3 min.
Zasięg:
cała Polska
2. Reklama outdoor, reklama wzdłuż dróg i tras szybkiego ruchu.

Target:
osoby w wieku 18-45, z wyraźnym uwzględnieniem płci męskiej w grupie targetowej pijące piwo

Preferowane miejsce lokalizacji reklam :
Przy punktach z ograniczeniem prędkości, sąsiedztwo stacji paliwowych i punktów gastronomicznych
Zasięg:
cała Polska
3. Reklama mobilna w grze na telefon.

Target:
osoby w wieku 18-35, zainteresowane rozrywką i zakupami w Internecie

Preferowani użytkownicy gier:
Osoby aktywne, spędzające w sieci ponad 2 godziny czasu dziennie
Zasięg:
cała Polska
4.REKLAMA W GAZECIE

Target:
osoby w wieku 30-60, zainteresowane inwestycjami w nowe technologie

Preferowani odbiorcy
Osoby aktywnie działające na rynku inwestycyjnym posiadające znaczy kapitał finansowy
Zasięg:
cała Polska


I wiele, wiele, wiele ( x 10000 ) innych ... !
I ja tam byłem, media i target… DIAGNOZOWAŁEM !

Kontakt

ArcyMedia.pl Sp. z o.o. w organizacji
Warszawa, Poland.

Kapitał zakładowy 10 000 000 zł
opłacony w całości.

Zostaw proszę
kontakt do Ciebie!
Oddzwonimy!

dom mediowy, medialni, zakup mediów, polskie media, TV, Internet, media plan, media, media plan, kupujemy media, dom interaktywny, agencja, agencja marketingowa.pl, agencja marketingowa, marketing, sprzedaż, kupno, mediowy, mediowi, najlepszy dom mediowy, największy dom mediowy w Polsce, Polska, Internet, telewizja